Szkolenia biznesowe i sprzedażowe

Nie pamięta nic więc nic dziwnego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze a to, co nowoczesne, jest najodpowiedniejsze – czasami najbardziej skuteczne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym właściwie jest się kierować podczas wyboru szkolenia – pozwoli to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru również tak zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia – czyli “dłużej” nie znaczy “lepiej”

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy i wiedzy na temat sprzedaży. Wbrew pozorom – bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcą na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami także wykładami oraz dochodzą do nich z dużym entuzjazmem. Często znacznie lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne oraz pozbawione “lania wody”, niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.

Artykuł na blogu: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/

Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy – takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń – dzięki nim są oni niejako “zmuszani” do wykorzystywania swojej umiejętności w praktyce, i po pewnym terminie dobre działanie staje się dla nich nawykiem.

Add a Comment